۱۰ مهر ۱۳۸۷، ۱۳:۳۲

ربیعی خبر داد:

انتقال حدود 400 هزار نمازگزار از طریق مترو به مصلی

انتقال حدود 400 هزار نمازگزار از طریق مترو به مصلی

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: مترو تهران از ساعات اولیه صبح اقدام به جابجایی نمازگزاران عید فطر به ایستگاه مصلی و ایستگاه بهشتی کرد و به طور تقریبی 400 هزار نفر از مترو استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر ربیعی در خصوص اقدامات متروی تهران به نمازگزاران عید سعید فطر افزود: پیش از آغاز نماز عید فطر سرفاصله حرکت قطارهای مترو چهار دقیقه بود اما پس از اتمام مراسم برای آنکه نمازگزاران هرچه سریعتر به مقاصد خود برسند سرفاصله حرکت قطارها به 3 دقیقه رسید و در واقع هرساعت 20 قطار برای جابجایی نمازگزاران به ایستگاه مصلی و شهید بهشتی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هر قطار به طور متوسط 3 هزار مسافر را جابه جا می کند، گفت: در هر ساعت حدود 120 هزار نمازگزار توسط مترو جابجا شدند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار داشت: کلیه خطوط مترو تهران به نمازگزاران عید فطر به شکل رایگان خدمات رسانی کرد و تمام پرسنل مترو در این مدت آماده باش کامل بودند.

وی در ادامه بیان کرد: با وجود ازدحام جمعیت، عبور و مرور نمازگزاران با نظم و ترتیب در متر صورت می گرفت و هیچ مشکلی برای آنها در مترو ایجاد نشد.

کد خبر 758366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha